fredag, augusti 26, 2011

26/8-2011



Dagens bild: Tomatsoppa med yoghurt och Foccacia med tomat, creeme cheese och kalamata. Ja jag åt en liten bit men desto mer ost, färskost och kalamata.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7-11:30 / 14-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Skönt att dra från kontoret redan vid 11:30 för att hämta T från skolan. Men hon lät mig vänta i 30 minuter innan hon dök upp, eller som hon sa "lärarna". Jaja, vi var hemma vid 14 och då kunde jag jobba hemifrån några timmar till.

2. Gjorde Foccacia för första gången i mitt liv idag och den blev riktigt jäkla bra. Fick verkligen till konsistensten.

3. Bra träning idag.

Väder: Mulet 17 grader

Ätit idag:
Frukost: Kokt ägg, prosciutto, västerbottensost. Kaffe med mellanmjölk.
Lunch: Inget
Mellis: Prosciutto, cheddar. Kaffe med grädde.
Middag: Tomatsoppa, liten bit foccacia, ost, kalamata, färskost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Grokisar, 1 ruta mörk choklad.
Kvällis 2 (efter träningen): Rysk yoghurt, kokosolja, kokos, paranötter, hampafrön, agave. Massor med vatten.

Dagens kcal: 1659
Dagens kh: 48 gram

Tränat:
Motionsutmaning dag 17 av 21 avklarad

Löpband 70 min
5,39 km
12:59 min/km
4,62 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.07-2.08

Inga kommentarer: