torsdag, augusti 25, 2011

25/8-2011


Dagens bild: Fuskade idag med en sån här. Det var gott och det lär straffa sig.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 7-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Skön jobbdag hemma.

2. Barnens pappa med familj kom förbi och åt middag med oss idag. Jag bjöd på Texas Chili Con Carne (recept kommer) och till efterrätt gjorde jag Citron cupcake med citronfrosting (recept kommer på dem också). De blev riktigt goda och jag tänkte vara duktig och inte äta någon men sen kom vi fram till att en kock måste smaka av det hon lagar. Så jag smakade av med en hel muffins. Japp, de kan vi bjuda på kom jag fram till ;)

3. Imorgon blir det halvdag från kontoret och halvdag hemifrån. T slutar skolan redan kl 12.

Väder: Såg ut att vara fint när jag tittade ut.

Ätit idag:
Frukost: Kokt ägg med kaviar. Halvt lc-bröd med bregott och mjukost. Kaffe med grädde.
Lunch: En bit ost, 2 skivor prosciutto. Kaffe med grädde.
Mellis: Kaffe med grädde. Halv citron cupcake.
Middag: Texas Chili Con Carne med grönsaker, ost och salsa. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Halv citron cupcake.

Dagens kcal: 1558
Dagens kh: 71 gram

Tränat:
Motionsutmaning dag 16 av 21 avklarad

Löpband 20 min
1,44 km
13:53 min/km
4,32 km/h

NP - Now playing:
Metallica - One

Inga kommentarer: