torsdag, augusti 18, 2011

18/8-2011


Dagens bild: Köttfärsröra med grönsaker, mozarella och rödbetssallad. Tro det eller ej, det var gott ihop! Men jag erkänner att det inte ser så gott ut.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 7-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Hämtade hem T idag och vi hade jättetrevligt hela bilresan hem. Sen när vi kom hem så blev det mindre trevligt igen.

2. Jag älskar min de Buyer. Bara så ni vet.

3. Inget mer att säga idag.

Väder: Fint väder och 18 grader.

Ätit idag:
Frukost: lc-bröd med mjukost och lördagskorv. 1 kopp ekote.
Lunch: Kycklingfilé, paprika, tomat, creme fraiche. 1 glas vatten.
Mellis: 1 kopp ekote.
Middag: Köttfärsröra med mozarella och rödbetssallad. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1181
Dagens kh: 20 gram

Tränat:
Motionsutmaning dag 9 av 21 avklarad
Löpband 20 min
1,33 km
15:02 min/km
3,99 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.06

Inga kommentarer: