onsdag, augusti 17, 2011

17/8-2011


Dagens bild: Gräddinkokt kyckling med bacon, mozarella, guacamole, tomat, paprika och isbergsallad.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 7-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Gick upp tidigt och var på jobbet strax innan 7 idag. Det är skönt att vara tidigt på jobbet för det är sån härlig stämning på morgonen. Vi som är tidiga skämtar och surrar om allt möjligt. Senare på dagen sitter alla med sina hörlurar och jobbar koncentrerat så därför gillar jag de tidiga mornarna med kollegorna.

2. Idag tränade vi tillsammans jag och J. Skitmysigt. Han tränade med mig förra sommaren men sen la han av medan jag fortsatte, men nu har han bestämt sig för att träna varje gång han jobbar hemifrån. Det behöver han verkligen med sin dåliga rygg. Vi har slagit vad, jag får sälja hans dator på blocket för 1 krona den dagen han inte tränar. Så håll koll på Blocket, vilken dag som helst kan ni köpa en billig dator. Först till kvarn.

3. Åkte och storhandlade själv idag. Första gången på flera veckor eftersom vi kört med Mathem de senaste 5-6 veckorna. Men eftersom de har lite dåligt utbud på ekologiskt så måste jag ändå åka och handla och komplettera med grönsaker och kött så då funderade jag på om det ens är värt att handla från dem. Om jag ändå ska åka till affären så kan jag ju likaväl handla allt.

Väder: Det var kallt imorse när jag åkte till jobbet, bara 8 grader. Men senare blev det ca 18 grader och soligt.

Ätit idag:
Frukost: Lc-bröd med bregott, mjukost och lördagskorv. Keso med ekosylt. 1 kopp ekote.
Lunch: Lc-bröd med bregott, mjukost och lördagskorv. Keso med ekosylt. 1 bit chevre. 1 kopp ekote.
Mellis: Inget
Middag: Kyckling, sallad, mozarella, guacamole. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Några grokisar. 2 rutor mörk choklad.

Dagens kcal: 1361
Dagens kh: 31 g

Tränat:
Motionsutmaning dag 8 av 21 avklarad
Löpband 45 min
3,45 km
13:03 min/km
4,6 km/h

NP - Now playing:
HellCats 1.02

Inga kommentarer: