måndag, augusti 15, 2011

15/8-2011


Dagens bild: Rester av krabbpajen både till lunch och middag idag. Gott idag också.

Veckodag: måndag
Jobbat: 8:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Fick ett gäng svåra saker utredda idag på jobbet. Skönt. Då kan man borsta bort det från axlarna.

2. Skjutsade T hem till sin pappa imorse. Vi pratade lite om hennes attityd och enligt henne så är hon iaf inte som hennes kompisar som kallar sina mammor för jävla kärring och slåss. Ja vad skulle hända om du kallade mig för jävla kärring frågade jag henne, då sa hon att hon vet att det är bäst att låta bli.

3. Idag ska jag komma i säng senast 23, skulle vara skönt att köra morgonträning imorgon. Ska satsa på det.

Väder: Tittade inte ut på hela dagen. Mulet och regn när jag åkte hemåt.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Krabbpaj med sallad och keso. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Krabbpaj med sallad och keso. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 finncrisp med bregott och mjukost.

Dagens kcal: 1836
Dagens kh: 34 g

Tränat:
Motionsutmaning dag 6 av 21 avklarad

Löpband 43 min
2,87 km
14:59 min/km
4 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.04

Inga kommentarer: