torsdag, augusti 11, 2011

11/8-2011


Dagens bild: Köttfärsgratäng blev det till middag idag.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 9-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra jobbdag, jag och chiefen har fixat flera bra grejer idag. Bland annat ett gäng bra sql-script så man slipper sitta och knacka manuellt i systemet.

2. Tränat, vilket var skönt idag igen. Jag kanske inte hade tappat träningslusten ändå? Men nu kör jag 21 dgr i rad i vilket fall som helst. Allt kommer gå lugnt till så ingen överträning i sikte.

3. Och idag kom mina skattepengar. Äntligen!

Väder: Kallt, runt 14 grader och mulet.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kycklingsallad. Yoghurtsås. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Köttfärsgratäng. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1284
Dagens kh: 21 g

Tränat:
Motionsutmaning dag 2 av 21 avklarad

Löpband 30 min
2 km
15:00 min/km
4 km/h

NP - Now playing:
Entourage 8.01

Inga kommentarer: