onsdag, augusti 10, 2011

10/8-2011


Dagens bild: Grillad kyckling, revbensspjäll, mozarellasallad, alfagroddar och yoghurtsås. Totalt 3 g kolhydrater.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8:30-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Yes äntligen träning igen och det gick bra med foten. Tänk att det var 1 månad sen jag tränade sist. Jag tänker köra ett lugnt pass på löpbandet i 21 dgr i ett sträck nu. Bara för att få igång träningsnerven igen. Hann ju ha över 21 dgr vila och då hann jag lata till mig. Men nu kör vi!

2. Äntligen var min boss tillbaka idag efter sin semester. Nu är ordningen återställd och nästa vecka kommer min kära kollega och ska jobba lite lugnt på måndag. Hon har varit sjukskriven sen februari pga en allvarlig sjukdom, så det är skönt att hon vill komma och jobba, men vi räknar med att hon bara kommer jobba nån timme varje vecka ett tag framöver. Men skönt att hon vill komma och hänga med oss. Jag ska inte lägga någon press på henne iaf.

3. Mathem kom med vår mat idag och då visade det sig att killen som körde ut maten till oss varit praktikant för J för några år sedan. Så de stod och snackade jobb i 5-10 minuter.

Väder: Vilket busväder. Åska och ösregn stora delar av dagen.

Ätit idag:
Frukost: 1 lc-bröd med bregott och ost. 1 kopp te.
Lunch: 1 lc-bröd med ägg och majonnäs. 1 kopp te.
Mellis: 1 kopp te.
Middag: Kyckling, revbensspjäll, mozarellasallad, yoghurtsås. 1 glas vatten
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1275
Dagens kh: 11 g

Tränat:
Löpband 45 min
3 km
15:00 min/km
4 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.02

Inga kommentarer: