torsdag, juni 09, 2011

9/6-2011


Dagens bild: Gräddinkokt kycklingfilé med rysk yoghurt och ekologiska grönsaker med olivolja och vit balsamico.

Veckodag: torsdag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Vaknade 6:45 och körde ett träningspass direkt på morgonen. Sen dess har jag mått peck. Så jäkla ont i huvet och helt sänkt. Måste lära mig att jag kanske måste få i mig iaf nån slags frukost om jag ska träna ett långpass sådär direkt på morgonen. Dumhuvve är vad man är!

2. I övrigt en skitdag.

3. Och i övrigt har jag inga fler kommentarer =(

Väder: Jättefint och +26 grader
Ätit idag:
Frukost: 1/2 GI-knäcke med bregott och mjukost. 3 ostkuber. 1 kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 stekta ägg. Senapssill. 3 ostkuber. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Kycklingfilé, vildtomat, paprika, rysk yoghurt, olivolja och vit balsamico. 1 glas ramlösa mango.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: 1397

Tränat:
90 min löpband - 6,63 km - 4,42 km/h

NP - Now playing:
Glee 2.10-2.11

2 kommentarer:

mrsb sa...

Hej,
Vill bara säga att jag följer din blogg och får jättemycket bra tips och recept : - )
Tack för en bra blogg!
Mvh
Maria B

Trillian sa...

Tack snälla Maria. Kul att du gillart och kul att du gör din röst hörd också, alltid kul att få höra lite från sina läsare. Kram.