onsdag, juni 08, 2011

8/6-2011

Dagens bild: Städat hela dagen så jag glömde ta bild på maten. Men det vara samma mat som igår. Så bild får ni ingen idag.

Veckodag: onsdag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Möblerat om och städat i vardagsrummet hela dagen.

2. Jag har alldeles för mycket grejer. Jag är en hamster. Jag hittade tom anteckningsböcker från 1998 bland mina saker. Vad ska jag med dem till? Tror ni att jag slängde dem idag? Nähädu.

3. Surat för att jag inte får mina skattepengar förrän i augusti/september.

Väder: Mulet och regnade en stund på förmiddan och sen kom solen igen.
Ätit idag:
Frukost: GI-knäcke med bregott och mjukost. Gubbröra. Kaffe med grädde.
Lunch: Falukorv, räksallad, lök, senap och ketchup. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Rester av köttfärssåsen och mozarellasalladen från igår. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 3 ostkuber. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1801

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:

Inga kommentarer: