fredag, juni 03, 2011

3/6-2011




Dagens bilder: Ahapp, glömde ta bild på maten idag igen! Så jag bjuder på lite foton som Tuva tog från trädgården just idag. Det blommar både här och där just nu.

Veckodag: fredag
Jobbat: 7-9
3 x Snackigt om dagen:
1. Sjukt nöjd över att jag sprang idag. Det låter verkligen aptöntigt med 5 gånger 1 minut, men det är sjukt stort för mig. Jag har varit glad över de där 5 minutrarna hela dagen idag.

2. Var till IKEA med Tuva och W idag. Vi handlade massor med bra saker till J´s pappas nya lägenhet.

3. Eftersom allihopa höll igång precis hela dagen så blev det sen middag hemma hos oss. Hela gänget kom och åt med god aptit. Vi bjöd på dopp i kopp och jordgubbar med glass och grädde till efterrätt.

Väder: VARMT!! +26 grader och stor fet sol
Ätit idag:
Frukost: 1 kokt ägg med kaviar. 1 rawfoodkex med mjukost. Ostkuber. Kaffe med grädde.
Lunch: Kesella med kokosfett. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Dopp i kopp; smält smör med lök, 3 små färskpotatisar, löksill, senapssill, gubbröra, ägg. 1 glas ramlösa mango.
Kvällis: Kaffe med grädde. Svenska färska jordgubbar med grädde (sååå jädrans gott).

Dagens kcal: 1515

Tränat:
Löpband 84 min - 6,42 km - 4,59 km/h
(sprang hela 5 minuter)

NP - Now playing:
Californication 4.08-4.10

Inga kommentarer: