tisdag, juni 28, 2011

28/6-2011


Dagens bild: Veggo-tisdag. Tomatsoppan blev god den här gången också. Idag lät jag bitarna vara som de var i soppan och sket i att mixa soppan och jag tycker nästan att soppan blev lite matigare och aningen godare till och med. Eller så är det bara jag som är less på släta soppor.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 5 minuter (då min chef ringde om en detaljfråga). Semester i övrigt.
3 x Snackigt om dagen:
1. Nu har jag varit till Intersport och köpt nya skor. Fick gå på ett löpband så han fick analysera hur jag går. Sen tog han fram ett par skor som han tror passar mig, och ja de kändes sköna. Fula är dem, men sköna. Men jag tyckte de förra också var sköna från Stadium. Tills jag tränade. Då började det brinna under vänsterfoten och till slut var jag tvungen att avbryta mitt träningspass. Så nu har jag inte tränat sen förra onsdan. Att dagarna ska behöva gå så fort? Jag köpte de nya skorna på Intersport med kundgaranti, så jag kan träna med skorna både inne och ute om jag vill i 30 dgr. Är jag inte nöjd efter de här dagarna så får jag lämna tillbaka dem och byta till ett nytt par. Kostade inte ens extra. F.A.B.U.L.O.U.S

2. Grepen är kvinnans bästa vän. Jobbat i trädgården idag igen. Tungt och svettigt men skönt.

3. Jag älskar programmet So You Think You Can Dance. Ville bara ha det sagt idag.

Väder: Skitfint väder hela dagen.
Ätit idag:
Frukost: Gubbröra. 1 kokt ägg med kaviar. Frökex med bregott och ost. Kaffe med grädde.
Lunch: Stekt falukorv, stekt ägg, senap, ketchup, majonnäsgurka. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Krämig tomatsoppa. Lc-valnötsbröd med bregott och ost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. En bit lax. 2 rutor mörk choklad.

Dagens kcal: 1971

Tränat:
42 min löpband - 3,11 km - 4,44 km/h (med nya pjucken)

Tungt trädgårdsarbete 0,5+1 h

NP - Now playing:
Glee 2.19

Inga kommentarer: