måndag, juni 13, 2011

13/6-2011


Dagens bild: Rester av gårdagens middag. Falukorv med pepparrotssås och det fick bli morotsstrimlor idag också.

Veckodag: måndag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Schysst träningspass idag igen. Och jag sprang. Och jag gick. Och jag tränade styrke. Och 106 minuter senare var jag blöt som en gammal trasa.

2. Vi fixade hemma hos J´s pappa på dan. Hans nya soffa dök upp så vi monterade ihop den och jag passade på att pyssla lite i lägenheten.

3. Sen åkte vi och storhandlade idag, och vi tog med J´s pappa och passade på att veckohandla till honom också. Han tyckte det tog tid och var jobbigt. Förstår honom, det är inte kul att handla med J när han är köpsugen ;-P

Väder: Soligt och fint
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. Kesella+Kesella rabarber. Ost. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Inget
Middag: Falukorv med pepparrotssås, morotsstrimlor. Olivolja+Vit balsamico. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 blåbärsbulle med grädde och kardemumma.

Dagens kcal: 2042

Tränat:
86 min löpband - intervallträning de första 40 minutrarna. Körde löpträning idag igen. 5x2 minuter.

20 min styrketräning
Utfall - skivstång 10 kg - 1x10
Marklyft enhands - hantel 5 kg - 1x10
Mountain climbers 1x20
Plankan 30 s
Kettlebell - Figure 8 to hold - 1x10
Kettlebell - Running Man - 1x20
Utfall med rotation - 10 kg viktskiva - 1x10
Yoga - bredbent framåtböjning
Crunch - 50 st

NP - Now playing:
Glee 2.13-2.14
Film - The Terminal

Inga kommentarer: