fredag, juni 10, 2011

10/6-2011


Dagens bild: Tacotallrik (tacokryddad köttfärs, massor med ekologiska grönsaker och salsa) med guacamole, creme fraiche och ostknappar (100% ost och skitgoda och spröda och superknapriga).

Veckodag: fredag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Min kära kompis Ankas födelsedag. Grattis gumman. Din present väntar på dig här och du får den på söndag när ni kommer hit. Jag hoppas du kommer gilla den.

2. Sjukt varmt idag, jag är glad att min bil har AC. För i den har jag suttit flera timmar idag.

3. Spännande tid för J just nu. Berättar inte mer just nu.

Väder: Varmt och sooooligt
Ätit idag:
Frukost: Rysk yoghurt med jordnötssmör, äkta vaniljpulver och kanel. Äggröra. Några kycklingbitar från gårdagens middag. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Inget
Middag: Tacotallrik med guacamole, creme fraiche och ostknappar. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 3 Ostknappar. 2 rutor mörk choklad.

Dagens kcal: 1352

Tränat:
45 min löpband - 3,38 km - 4,51 km/h

NP - Now playing:
Glee 2.12

Inga kommentarer: