tisdag, maj 17, 2011

17/5-2011


Dagens bild: Nytt nummer av Topp Hälsa dök upp häromdagen. Läser den från pärm till pärm varje gång.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Det kom ytterligare 6 familjer på sista visningen idag. Så nu har 30 familjer skrivit upp sig och imorgon ska mäklaren börja ringa runt. Huset har redan fått två bud och gått upp med 400k från utgångspriset. Spännandeeeeeeee... (jag pratar om J´s pappas hus)

2. Fick mycket gjort på jobbet idag. Fick bort 65 mail från inkorgen. Härligt!

3. Trött, så jag ska faktiskt sova redan nu även fast klockan inte ens har slagit 22. Gäääääsp! och gonatt!

Väder: Regn och åska.
Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med kaviar. Rawfood kex med bregott, västerbotten och saltgurka. Ekologiskt Blåbärste.
Lunch: Kesella med raw kokosolja, hemmagjord müsli. Kaffe med mjölk.
Mellis: Inget
Middag: Rester idag igen. Köttfärsgratäng med grönsaker, lite pulled beef, lite beasås. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
Löpband 48 min - 3,22 km - 4,03 km/h

NP - Now playing:
Glee 2.05

1 kommentar:

Anonym sa...

Min favorittidning också. En hälsotidning som riktar sig även till mig som inte är topptränad.