onsdag, mars 09, 2011

9/3-2011


Dagens bild: Äggröra till frukost blir det nästan varje vardag. Gott och mättande.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 9-16
3 x Snackigt om dagen:
1. När jag var på väg och hämta Tuva från skolan så började jag må asilla. Kallsvettades, huvudet bankade och det kändes som att jag aldrig kommer palla att köra bil i över 1 timme. Men det gick. När vi närmade oss Hemmesta så ringde jag J att jag stannar på vägen och köper med mig mat från grillen. Så det var den helvegetariska veckan det. Det får bli ostquiche med fikon- och päronsalsa imorgon istället.

2. Efter att jag ätit och tagit en panodil så bäddade J ner mig i soffan och jag sov i över 1 timme. Efter det mådde jag nästan bra igen. Konstigt att bara bli sådär illamående akut. Mår inte helt ok ännu heller men 100 ggr bättre.

3. Hade tänkt jobba ikväll också, men jag inser att jag får vila lite och gå upp extra tidigt imorgon istället. Det är ju torsdag och hemmajobbdag imorgon, så imorgon kommer jag få mycket gjort.

Väder: Blött men plusgrader och jag såg solen genom fönstret på jobbet
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Thaimorotssoppa. 2 skivor nötbröd med bregott och Jarlsberg. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Hamburgerkött med räksallad, dressing, lök, tomat. Några pommes med ketchup. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag (pga illamående)

NP - Now playing: Premiären av Blue Bloods på fyran (har iofs sett avsnittet redan i november så jag tittar med ett halvt öga)

Inga kommentarer: