lördag, mars 26, 2011

26/3-2011


Dagens bild: Våran nya Moccamaster går varm just nu. Visst är den härligt 70-tals ful =) Men den vinner i längden tror jag. Vi börjar gilla designen mer och mer, hur sjukt det än låter. Den gör iaf grymt gott kaffe.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Vilken jäkla otur vi har med våra bilar just nu. Fick punka idag på J´s BMW när jag åkte och hämtade T från stallet. Tur man har flatratedäck. Så det blir till att laga skitdäcket imorgon eller på måndag. Och samtidigt är det fel på min bil så vi inte kör med den. Så J tog ändå min bil och kom och hämtade mig och T från en parkeringsplats, där vi nu har lämnat BMW´n. Jaja, det finns värre saker här i livet att gnälla över.

2. Glömde bort att träna idag. Helt sjukt!

3. Bra matdag. Mycket tack vare mina supermättande lchf-våfflor.

Väder: Minusgrader på morgonen och plusgrader under dagen.
Ätit idag:
Frukost: 1 lchf-våffla med skagenröra, 1 lchf-våffla med ingefärsmarmelad och grädde. Kaffe med grädde.
Lunch: Exakt samma som till frukost.
Mellis: Inget
Middag: Fläskkotlett, vitlöksgocka, ungsbakad blomkål, ungsbakad tomat med timjan. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde, 1 lchf-våffla med mosade blåbär och hallon och grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag, glömde bort att träna (whaaat??)
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: