fredag, mars 25, 2011

25/3-2011


Dagens bild: Nya ToppHälsa damp ner i brevlådan idag. Härligt. Då vet jag vad jag ska läsa på toa närmaste dagarna.

Veckodag: fredag
Jobbat: 9-13:30 / 15:30-17:00
3 x Snackigt om dagen:
1. J är sjuk och ynklig idag. Kräksjuk och febrig. Hoppas han inte smittar. Han har iaf inte fått nån puss på munnen idag.

2. Våffeldagen och då gjorde jag mina egna lchf-våfflor. Blev ju faktiskt riktigt bra. Inte frasiga som den mjöliga varianten, men jag klagar inte. Alternativ är alltid kul för då blir det ännu lättare att hålla sin bana för att till slut nå målet.

3. Löning idag. Det var länge sen jag var såhär fattig innan lön, så det var riktigt skönt att lönen dök upp idag.

Väder: Hagelstorm i några minuter. Helskumt väder.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med kanel och vaniljpulver. 2 skivor nötbröd med bregott, ost och alfagroddar. Kaffe med mellanmjölk (jag borde ha med mig grädde till jobbet).
Mellis: Inget
Middag: 2 st LCHF-våfflor (ena med skagenröra och den andra med sylt och grädde). Kaffe med grädde.
Kvällis: Kesella med hampafrön, kanel och äppelmix. 1 tunn skiva surdegsbröd med bregott och skagenröra. Te med grädde.


Tränat:
46 min löpband - 4,59 km/h
40 min styrketräning (protraktion, bålrotation liggande, yoga barnet A, yoga kamelen, svärdsbugning)

NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: